Повернення

Термін повернення

Відповідно до п. 1.8 Правил продажу товарів поза офісними та торговельними приміщеннями, повернення товару допускатися протягом 14 календарних днів, з моменту отримання.

Причини повернення

Повернення Ви можете повернути через виробничий брак, неправильну комплектацію за рахунок компанії. З інших причин доставку повернення Ви оплачуєте власним коштом.

Умови повернення

Повернення товару можливе лише за умови збереженого товарного вигляду (наявність непошкодженої оригінальної бірки, наявність непошкодженої оригінальної упаковки зі штрих-кодом, відсутність слідів носіння, затирання, прання).

Повернення товару можливе лише за умови погодження з оператором Call-центру.

Товар Ви можете повернути як на обмін, так і на повернення коштів. Повернення коштів, згідно з Правилами продажу товарів поза офісними та торговельними приміщеннями, допускається до 10 календарних днів.

У разі повернення через виробничий брак або неправильну комплектацію, витрати на пересилання бере наша компанія на себе, за умови погодження відправки з оператором Call-центру.

Повернення приймається лише перевізником "Нова пошта". Повернення післяплатою не приймається.

Якщо Вам товар не підійшов за розміром або кольором, Ви можете повернути його нам назад на обмін. В даному випадку Вам необхідно погодити повернення з оператором Call-центру та оплатити пересилання.

Товари, які входять до групи "Розпродаж минулих колекцій" обміну чи поверненню не підлягають.

Повернення не приймається у випадку, якщо товар відноситься до груп:

  • постільна білизна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • рукавички
  • нижню білизну (у тому числі боді)

Якщо Ви відправили на повернення товар і не погодили його з оператором Call-центру, товар буде відправлений Вам назад.

У разі виявлення пошкодженої бірки, упаковки, слідів носіння або експлуатації товар буде відправлений Вам назад.