Поширені запитання

1. Які ціни на Вашому сайті?

На сайті вказані роздрібні ціни

2. У Вас є відправка післяплатою?

Так, наша компанія відправляє замовлення післяплатою за передоплатою 150грн.

3. Обмін/повернення: умови, терміни

У нас є обмін/повернення грошей на карту протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, за умови, що всі бирки, пакети були цілі та товар, який Ви хочете повернути або обміняти з відсутністю слідів використання та прання. Вам необхідно зв'язатися з нашим оператором Call-центру та погодити повернення. Ви можете повернути продукцію на обмін у разі виявлення браку, невідповідного розміру або кольору. Оплату за пересилання товару бере наша компанія на себе, якщо клієнт виявив брак або невідповідність розміру. В інших випадках оплату за пересилання здійснює клієнт.

Товари, які входять до груп:

обміну чи поверненню не підлягають.

Увага! Повернення коштів здійснюється лише на картку вашого банку.

4. У які терміни буде повернуто гроші на картку за повернення?

Відповідно до законодавства України, повернення грошей на карту відбувається протягом 10 календарних днів.

Після отримання повернення на склад компанії відбувається перевірка на відсутність дефектів нашої продукції, згідно з нашими умовами. Як тільки продукція пройшла контроль якості, з Вами зв'язується оператор Call-центру та уточнює деталі обміну чи повернення грошей на картку.

5. Де можна побачити розмірну сітку продукції?

Розмірну сітку Ви можете побачити під розмірами кожної моделі, натиснувши з правого боку " показати таблицю розмірів", відкриється позиція на весь екран.


6. Де можна побачити склад тканини, довжину виробу?

Склад тканини та опис знаходиться під фото моделі. Також детальнішу інформацію клієнт може уточнити у оператора Call-центру.


7. Як відбувається надсилання замовлення?

Як тільки оплата зарахована на нашу картку, відбувається складання та відправлення замовлення. Протягом 2-х днів замовлення буде надіслано Вам за адресою, яка вказана у замовленні. Якщо Ви оформили замовлення післяплатою, відправка замовлення буде здійснена протягом 1-2-х днів. Як тільки посилка буде надіслана, Вам надходить повідомлення на електронну пошту та в SMS повідомленні з номером декларації, за яким клієнт може забрати посилку у своєму відділенні.

8. Мені сподобався Ваш товар, але, на жаль, немає мого розміру. Може, буде пізніше?

На сайті відбуваються щоденні поновлення. З'являються. як нові моделі, так і поповнення розмірного ряду існуючих.

За відсутності розміру, Ви маєте можливість зробити запит на дану позицію за допомогою кнопки "повідомити про надходження". Як тільки необхідний Вам розмір з'явиться у продажу, Ви будете повідомлені на Вашу електронну пошту.


Також, Ви можете підписатися на нашу розсилку і вся інформація про нові надходження та акції буде надходити на Вашу електронну адресу, яку Ви вкажете. Підписатися на новини та розсилку Ви можете на головній сторінці сайту, у самому низу.


Якщо Ви не знайшли відповідь на Ваше запитання, передзвоніть нам на Call-центр або замовте дзвінок, і ми допоможемо Вам.


Контакти Call-центру:

(063) 040-56-30

(096) 484-01-01 

(099) 735-44-64

(067) 678-05-95

(063) 600-04-55

(067) 383-50-73

(050) 411-58-00